2009. júl. 5.

Kreatív vasárnap- Futó kaland

Új barátra tettem szert. Macintoshnak hívják.
Miután számomra olyannyira ismeretlen volt a létezése (tudod.. egyszerű vidéki versenyző :-)) ezért nagy csodálkozással vettem tudomásul, hogy LÉTEZIK egyáltalán. Naháát és naháát! Micsoda világ van az Ablakokon túl.

Itt üldögéltek a gépemen (mezei egyszerű PC, semmi turbó, csak a legbutább programok) az én színes világomról, mármint a munkáimról készült fotók. Várták, hogy majd egyszer csak lesz belőlük valami portfolióféle-kedvcsináló-kiállításmeghívó-vagy-kitudjamicsoda.

Tessék itt az első bemutatkozás.
Ez az új ismeretség igazi csodát tett velük. Engem pedig nagyon lelkesít. Izgalmasnak találom. Egyszerűen lenyűgöz. Hát ki legyen szerelmes beléjük, ha én nem? :-) Öntömjénezés ide vagy oda (amúgy ez a szó irtóra tetszik nekem, ez majd még megérne egy misét...), tehát öntömjénezés ide vagy oda, itt a barátságunk eredménye.

Remélem találkozunk még, lesz ebből igazi barátság nemcsak egyéjszakás futó Mac-kaland.

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon jó lett a videó! :D

Egyébként nemsokkal megérkezése után, kiolvastam a könyvet! Egy percre sem lehetett letenni! Nagyon tetszett!!!!!

happyman írta...

Szeretem, amit csinálsz.
MÉG..MÉG..MÉG

Makay Anikó írta...

Barbi, Happyman, igazán jól esik. kedvesek vagytok!:-)