2011. jan. 23.

Beszélgetés

-.... olyan... nem is tudom.... olyan szorongást érzek. Mi ez tulajdonképpen?
-Félelem.
-De mitől?
-A változástól.
-A változástól? De hiszen tudom, hogy minden változik.
Habár... 
van egy részem, amelyik kifejezetten vágyik is a változásra. Őneki nem elég gyors a változás.
Ezek szerint van egy olyan is, amelyik fél tőle? Ebből lesz a feszültség?
-Pontosan.
-És akkor? Most mit tehetnék?
-Nyilván érdemes az Egység által felülírni ezeket a korlátozó programokat:
1. nem elég gyors a változás
2. félni kell a változástól
-Jó. Mi az igazság a változás gyorsaságával kapcsolatban?
-Különböző nézőpontok vannak. Ugyanarra rátekintve más-más "sebességet láthatsz.
Ha elégedetlen vagy, érdemes nézőpontot váltani. A változás olyan. amilyen.
-És a 2?
-Kell-e félni attól, hogy megemésztesz egy banánt?
Pedig ez is változás. De mekkora...
A változás ennek a világnak természetes velejárója, ez a működése.

3 megjegyzés:

Colette írta...

Köszönöm... ha engem kérdezel, nekem inponál a változás...még ha kicsit félek tőle akkor is:-)

ládafia írta...

Kedves Anikó!

Szeretettel továbbküldöm neked azt, amit én is kaptam. Ahhoz, hogy lásd, kérlek kattints az oldalamra: http://ladafia.blogspot.com

Hajni írta...

Kedves Anikó! Én inkább "léleknemesítő" blogger díjat küldenék Neked, de nem ilyet kaptam.:)Ha nem örülsz a díjaknak, akkor kérlek tekintsd úgy, mint köszönetemet a sok elgondolkodtató írásodért! Köszönöm. http://fairytales-h.blogspot.com