2011. márc. 19.

Az ajándék

Tehát az ajándék. Szégyellem, hogy csak most. Az előre programozott bejegyzésekkel vannak még kihívásaim... hogy finoman fogalmazzak...
Nézd el nekem, kérlek!

De remélem, hogy érdemes volt kivárni, és érdemes csatlakoznod is a játékhoz, mert az a ajándék ez a virágtanulmány, amelyet magam festettem.  Gyönyörű akvarellpapíron, profi festékkel, ahogy az illik is. A/4-es méretben. Erdeti.

Kell-e még ettől több reklám? Remélem, hogy legalább annyira megdobogtatja a szívedet, mint amennyire az enyémet, amikor készítettem. Ebben a hideg, esős időben, amikor alig várjuk, hogy virágba boruljon a természet..
Szeretném, hogy aki majd a sorsoláson megnyeri, tényleg jó szívvel emlékezzen majd erre a játékra. És talán a Mantra erejét sem felejti el.

Na? 
Játszol?

Szeretettel várlak a Mantra-játékban.

1 megjegyzés:

Glinda írta...

Én IGEN :) Azt gondoltam többeket megérint a dolog. csodás a virágod!