2011. dec. 24.

Könnyű, vidám és boldog

Könnyű, vidám és boldog. Legyen ilyen az ünnep! Ezt kívánom magamnak, és ha szeretnél te is ilyet, akkor neked is.
Mert szeretnék neked olyan ünnepet, ami neked jó. De tényleg. És én honnan is tudhatnám, hogy neked mi a jó?
De tényleg. 
Van, aki imádja a drámákat az életében. A hatalmas veszekedéseket, a hatamas kibéküléseket. Akkor érzi, hogy ÉL. 
Tényleg. Sokfélék vagyunk. 

Hát mit is kívánhatnék, ami mindenkinek jó, és a szavak mögött igazi tartalom is van?
Nem is tudom. Az egyetlen, amiben biztos lehetek, hogy mit kívánhatnék magamnak. Furcsa, de így van.

Hát akkor? Kívánjak magamnak? És ha tetszik neked, szívesen kívánom neked is.

Tehát, ha azt kívánhatnám neked is, amit magamnak, akkor ezt kívánnám:
Kívánom, hogy a szavaid azt mondják, amit gondolsz. 
Kívánom, hogy tudjál  jó dolgokat gondolni. 
Kívánom, hogy érezd jól magad a bőrödben.
Kívánom, hogy "a körülmények" ne legyen akadálya annak, hogy a valódi lényed lehess. 
Kívánom, hogy az embereket, akikkel majd találkozol, ne használd kifogásnak arra, hogy saját Magadtól elvágd magadat. Mert ha te Magad a "helyeden vagy", úgyis csak akkor 
1. érzed jól magad igazán
2. és akkor tudsz bármit is adni a másiknak... Magadból.

És akkor minden könnyű, vidám és boldog. Legyen így!

4 megjegyzés:

Feszter írta...

Kedves Anikó! Tetszik a kívánságod. Én is kívánom neked, nekem és mindenkinek. Karácsonyra és máskorra. Szeretettel, Eszter

Hokata írta...

Legyen így!
Mosollyal,
Kata

Tímel írta...

Így legyen! Köszönöm:)
Kívánom neked én is őszintén,szívből:)

Sütő Mónika írta...

Én is ezt kívántam, hát legyen neked is!:)